Posted by: aminuddin | 06/01/2010

Kalimah Allah 4 : Di mana mereka?

PAS sudah bersuara. UMNO juga.

Tetapi di mana PKR, DAP, GERAKAN, MCA, MIC, PPP, PCM????

Kenapa mereka senyap dalam isu kalimah Allah ini?

Kalau isu menghentam Ketuanan Melayu merekalah Champion nya. Kerana mereka ada kepentingan. Tetapi kenapa isu KA ni mereka masih membisu? Yang anehnya, baik belah BN maupun belah PR, kedua2nya senyap. Adakah mereka ada strategi?

Pengundi2 harus befikir dgn penuh hikmah dan kewarasan. Apa agenda mereka sebenarnya. Nak menghapuskan kronisma, rasuah, tetapi nak menggantikan dengan apa? Tee Keat tak mau komen. LKS pun tak dengar suara. Begitu juga LGE dan KS.

Mcamana DSAI???

Kalau ada sesapa dapat maklumat, harap tlg beritau saya. Mungkin saya terlepas pandang agaknya (sangka baik).


Responses

  1. Jadual Lengkap Program Ziarah dan Dakwah Habib Umar di Malaysia : http://wp.me/piAx4-135

    • Boleh saya tahu Shafifah ni sapa? Saya lihat Saudari selalu buat “iklan” melalui blog saya ttg program2 Saudari. Mungkin saya boleh hadir kalau ada kesempatan.


Tinggalkan Jawapan

Kategori

